دانلود هر یک از محصولات دیتا دی ال به منزله ی پذیرفتن شرایط و قوانین زیر می باشد:

– نحوه ارائه پشتیبانی

پشتیبانی دیتا دی ال برای محصولات غیر رایگان بوده و تمامی محصولات داخل سایت را در بر می گیرد. پشتیبانی دیتا دی ال در حیطه طراحی و آموزش نمی باشد و فقط مشکلات احتمالی محصولات را شامل می شود. لازم به ذکر است در صورتی که با ایجاد تغییرات در محصولات از طرف شما مشکلی ایجاد شود حل این مشکلات بر عهده پشتیبانی نمی باشد. در واقع خراب شدن محصول با دستکاری در آن شامل پشتیبانی نخواهد بود.

بسیاری از محصولات سازنده خارجی دارند و برای حل بعضی از مشکلات زیر ساختی باید با سازنده مکاتبه انجام شود تا از طرف خود سازنده تغییرات در آپدیت جدید محصولات انجام شود و و ارائه گردد. اما بسیاری مشکلات از طریق کارشناسان گروه دیتا دی ال قابل حل خواهد بود و ما در نهایت تلاش کاربران سایت را یاری خواهیم کرد تا موفق شوند.

– عودت وجه:

از کاربران گرامی خواهشمندیم قبل از اقدام به دریافت محصول با دقت خاصی همه چیز را در نظر بگیرند. با توجه به اینکه فایل های دانلودی مانند کالا فیزیکی قابل مرجوع نیست بنابراین عودت وجه میسر نبوده و تنها در صورت تشخیص کارشناسان پشتیبانی سایت انجام می شود.

– محدوده ی فنی پشتیبانی محصولات:

پشتیبانی مخصوص رفع ایرادات احتمالی موجود در محصولات است و مشکلات طراحی و آموزشی و دستکاری های محصولات را در برنمیگیرد. (هر چند تمام سعی ما در رفع تمامی مشکلات است اما زمان ما را یاری نمیکند) اما راهنمایی های ابتدایی مورد نیاز نیز از طریق بخش پشتیبانی، ارائه می شود.

– مدت زمان ارائه خدمات

درخواست نصب محصولات در صورت نیاز انجام خواهد و مدت زمان نصب محصول بین 1 ساعت تا 48 ساعت خواهد بود همچنین جواب گویی به سوالات از طریق تیکت در واتسآپ بین 10 دقیقه تا 24 ساعت متغییر خواهد بود زیرا بعضی از تیکت های پشتیبانی نیاز به بررسی دارند و همچنین گاهی ممکن است تا با سازنده خارجی مکاتباتی انجام شود که به دلیل اختلاف زمانی کشور ها ممکن است کمی زمان بر باشد. همه تلاش گروه دیتا دی ال مبنی بر سریعترین نوع پشتیبانی می باشد و به یاری خداوند ما در این راه موفق بوده ایم.

– نصب رایگان محصولات

در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند نصب توسط گروه دیتا دی ال انجام شود این امکان وجود دارد که با ارسال دسترسی های لازم محصول برای آنها نصب گردد. البته نصب محصولات به معنای کانفیگ و پیکربندی تنظیمات آنها و یا طراحی نمی باشد و تنها نصب ساده را در برمیگرد.

– در صورتی که محصولی باگ ساختاری داشته باشد باید توسط سازنده حل شود ، در صورتی که کاربری امکان صبر برای حل مشکلات از سمت سازنده را ندارد ( به دلیل تفاوت زمانی کشور ایران با سایر کشور ها چندین روز زمان می برد ) مسئولیتی بر عهده ابزار وردپرس نمی باشد و ما تنها فارسی ساز قالب ها و افزونه های وردپرسی هستیم و باگ های ساختاری باید توسط سازنده حل شوند.

– کمک به کاربران، موفقیت و به درآمد رسیدن آنها تنها شوقی است که در دل داریم ، احترام متقابل مهمترین اصل تعامل است متاسفانه از ارائه خدمات پشتیبانی به کاربرانی که احترام را حفظ نمی کنند معذوریم و حساب کاربری آنها مسدود می گردد.

– تغییرات توافقنامه:

سایت دیتا دی ال حق هرگونه ویرایش و تغییر در این توافقنامه را برای خود محفوظ می‌دارد. خریدار می‌بایست برای اطلاع از قوانین جدید همواره پیگیر این صفحه و موارد مندرج در آن باشد.

فهرست